Andrzej Wajda’s masterful, penultimate film is an epic affair of enormous scope: a four-hour, four-decade tribute to the Nobel Peace Prize laureate, and former President of Poland Lech Wałęsa. Under the shadow of the Iron Curtain rose a call for collective solidarity that spearheaded a revolution.