Walk the Walk
Restored from its only surviving print materials, this semi-autobiographical debut from director Jac Zacha offers a jagged ride through the drug underground of the 1970s. With the stoner wilds of psychedelic Los Angeles as the main backdrop, Walk the Walk is a bizarre yet elegantly shot swan song.