Alex has big plans for his summer. He hopes to get a girlfriend, make money with a new job, learn a new song with his band Mari Pepa, and win the upcoming “battle of the bands” concert. His summer expectations quickly become impossible to fulfill as he realizes everything in his life is shifting.