Weirdos
Bruce McDonald’s tender and bittersweet teen drama is the perfect summer film: A road trip of self-discovery that travels across a beautiful Nova Scotia, all set to fabulous 70s tunes. A gentle gem featuring a star-making performance by Julia Sarah Stone.