The 16-year-old Iranian Soheil moves to Berlin-Wedding with his parents. He quickly befriends some Turkish and Arab youth from the Husseyn gang and falls in love with the Turkish girl Selma from the parallel class. What Soheil doesn’t tell his friends: he’s not a Muslim, but a Jew.