Wet Woman in the Wind
One afternoon, Shiori, a very sexually active young woman working in a café, is riding her bicycle and cuts off Kosuke, who is pulling a two-wheeled cart. Once a recognized playwright, Kosuke now lives a quiet life in a mountain hut, far away from the city, in the hope of escaping his past.
Nikkatsu is rebooting its legendary Roman Porno series, giving different directors creative freedom in exchange for thriftiness and a healthy dose of sex. The first of these softcore art films (or arty softcore films, if you wish!), is Akihiko Shiota’s slapstick comedy, a breezily playful delight.