What's a Human Anyway
Reha Erdem’s Mommy, I’m Scared is a dark comedy unafraid to challenge social constructs, particularly patriarchal ones. Erdem ties together the threads of interconnected and intertwining narratives between friends, family members and neighbors in Istanbul to reflect on the nature of being human.