When Luck Breaks the Door
When Kuddusi misses the final answer on the gameshow Şans Kapıyı Kırınca, his family is given a consolation prize: a vacation to Barboonia, a fictional banana republic island near Cuba. They are welcomed there by the country’s dictator President Carlos, in order to stop an assassination by the CIA.