White Lightnin'
Deep in the heart of the Appalachian Mountains in West Virginia, where every man owns a gun and a moonshine still, abides living legend Jesco White, “the dancing outlaw”. After his father’s death, crazy Jesco dons his father’s tap shoes and takes his show on the road.
Far from a run-of-the-mill biopic, this bracing debut deftly weaves fact and pure myth to conjure infamous folk dancer Jesco White, whose magnetism and terrifying antics make him the “Dancing Outlaw.” Carrie Fisher brings a tenderness that brilliantly anchors Edward Hogg’s violent protagonist.