White Rabbit
Korean-born LA artist Sophia Lee devotes herself to her public performance art, whether it’s yelling about race in a park or quirky digital art online. To pay the bills, she does odd jobs. Just as she hits an emotional and professional wall, she meets Nana, who gives her life a much-needed spark.