The authenticity of Salomé Richard’s performances is one of the main reasons for the extraordinary emotional reach of this triptych. White Turnips sees Ana trapped in a fading relationship, gradually coming to terms with the idea of letting go. A delicate and truthful chronicle of a death foretold.