Widows
Four thieves are killed by the police during an attempted armed robbery in Chicago, leaving behind to their widows an unresolved debt from a local crime boss. Veronica, Linda, Alice, and Belle have nothing in common but decide to join forces to carry out a heist planned by Veronica’s husband.