Wild Diamond
Liane, 19 years old, daring and fiery, lives with her mother and little sister under the dusty sun of Fréjus in the South of France. Obsessed with beauty and fame, she sees reality TV as her opportunity to be loved. Fate smiles upon her when she auditions for Miracle Island.
Spiking the old glamor of Cannes with the new grit and glitz of influencer culture, Agathe Riedinger’s fierce feature debut competed for the Palme d’Or. Scintillating against glowing screens of deceptive promise, newcomer Malou Khebizi adds adamantine tenacity to sparkle in an acclaimed performance.