Willy 1er
When his twin brother dies, 50-year-old Willy leaves his parents’ home for the first time and moves to a neighboring village. “To Caudebec I shall go. I will find an apartment. I will have buddies. And to hell with you all!” Maladjusted, Willy sets out to find his place in an unfamiliar world.