Winter in Sokcho
Two beautifully tender performances lift this subtle love story, which washes away the residual haze of romantic cliché. Adapting the twinned portrait of solitude from an award-winning novel, Koya Kamura suffuses his directorial debut with shoreline blues and exquisitely vaporous watercolor imagery.