Winter Nomads
There’s snow on the ground and shepherds Carole and Pascal are heading through French-speaking Switzerland with three donkeys, four dogs and 800 sheep. Skirting main roads, railway tracks, suburban houses, and industrial estates, moving over fields and through forests.