Wistful Wilderness
The island Tiengemeten was once reclaimed from the sea, intended for agriculture. In the 1990s a decision was made to set-aside land allowing nature to run its course. Digna Sinke followed the changes in the landscape over a period of 13 years, also recollecting the changes in her own life.