Wrong
Dolph Springer awakens one morning to find he has lost the sole love of his life—his dog, Paul. Desperate to reunite with his best friend and to set things right, Dolph embarks on a journey which spirals into the realm of the absurd.
French director Quentin Dupieux (Rubber) may have his brain in backwards—how else to explain such bracing, fresh absurdism? Wrong, which premiered at Sundance in 2012 and split critics down the middle, is a bonkers dark comedy of the American west with strains of Kafka and Buñuel.