You've Never Been Completely Honest
You’ve Never Been Completely Honest brings to life Gene Church’s original, never-before-heard interview recounting the harrowing physical torture and brainwashing he endured at a secretive, four-day business seminar in California in 1970.
Fusing 16mm reenactments and phantasmagoric animation, Joey Izzo’s gut-punching documentary short must be seen to be believed. A terrifying account of the physical and psychological torture behind the cult of 1970s business seminars, the film charts a dark, lesser-known side of self-help culture.