You Will Know What to Do with Me
Charming photographer Nicolás and confident student Isabel’s eyes meet across a hospital corridor and a passionate love affair ensues. As self-assured as each of them initially appears to be, both have their own demons to fight.
Following the same romance from three different perspectives, this complex drama takes an original approach to intimately and poignantly observe a blossoming relationship. Ilse Salas shines as a woman caught between the thrills of early love, the ghosts of the past, and life’s difficult obstacles.