Young & Beautiful
After losing her virginity, Isabelle takes up a secret life as a call girl, meeting her clients for hotel-room trysts. Throughout four seasons, Isabelle remains curiously aloof, showing little interest in the encounters or the money, but rather led by an overwhelming desire for self-discovery.
A classic coming-of-age narrative slowly shifts to becoming a provocative drama about sex work in François Ozon’s portrait of a year-in-the-life of Isabelle. With a breakthrough performance by Marine Vacth, the film presents an ambiguous—perhaps satirical—take on the machinations of high society.