Zero Fucks Given
Cassandra is a flight attendant for a low-cost airline, always willing to take on extra hours and carrying out her duties efficiently. On the side, she floats between dating apps, parties, and lazy days. When she suddenly gets fired, will she finally confront what she was running away from?
The magnetic Adèle Exarchopoulos soars to new heights in Emmanuel Marre and Julie Lecoustre’s riotous, behind-the-scenes look at the corporate grind of aviation hospitality. Against the precarious cycle of long hours, casual sex, and parties, life on the ground beckons as a hopeful emergency exit.