025 Sunset Red
The enigmatic red that soaks through Laida Lertxundi’s short reifies the elusive act of political and personal remembrance. The imprints the director’s familial history with Communist organizing have left on her art practice are felt in the leaps between time, space, and audiovisual experimentation.