100 Years of Adolf Hitler
The last hour in the Führerbunker shows the key figures of the Nazi regime on the brink of its downfall fighting a private war of their own. Gorging, screwing, and machinating: the dark hallways of the Führerbunker are the location for all kinds of excesses.