After Alex moves to Los Angeles and Sergi is left behind in Barcelona, they must rely on virtual communication to keep the flame of their relationship alive. But with their realities no longer shared and the touch of one another gone, the 10,000 km between them might end up bringing them apart.
Long-distance relationships are not what they used to be. Technology can fill the gaps, but can it create new obstacles? Natalia Tena and David Verdaguer are the sexually-combustible couple at the heart of Carlos Marqués-Marcet’s smoldering debut feature, which dissects love in the time of Skype.