13 Tzameti
Tension simmers until it reaches an explosive boil in Géla Babluani’s taut, atmospheric noir. Etched in stark monochrome, this story of a hard-on-his-luck Georgian immigrant and his struggles to support his family arches with unexpected twists. A triumph of diabolical filmmaking imagination.