Working with a script from Downton Abbey creator Julian Fellowes, the great American filmmaker Robert Altman crosses the pond for this acclaimed, darkly comic and satirical whodunnit. An impeccable period production with a starry ensemble cast including Kristin Scott Thomas and Emily Watson.