2+2=22 [The Alphabet]
The film documents the genesis of the recordings and production of some music pieces by the band Kreidler that were released on their album ABC in May 2014. Continuous, long, observing filmic shots were taken. The recordings were made from 8 to 12 October 2013 in Tbilisi, Georgia.