2 Days in Paris
Marion, a bohemian French photographer, and Jack, a neurotic American, are a couple living in New York and travelling around Europe. When they make a stopover in Marion’s hometown, Paris, the romantic trip takes a crooked turn as Jack meets her offbeat family and learns about her promiscuous past.