During the 2016 presidential election, Fox News anchor Megyn Kelly makes headlines when she questions candidate Donald Trump’s treatment of women during a live debate. Meanwhile, fellow anchor Gretchen Carlson prepares to file a sexual harassment lawsuit against the company’s CEO, Roger Ailes.