Joshua “J” is taken in by his extended family after his mother dies of an overdose. The clan, ruled by J’s scheming grandmother, is heavily involved in criminal activities, and J is soon indoctrinated into their way of life. But J is given a chance to take another path when a cop seeks to help him.