Photographer Molly works part-time in a Manhattan brothel. Over one day, she juggles a stream of clients while nurturing relationships with her coworkers and satisfying her ambitious madam. In a trade where the personal and the professional easily blur, Molly fights to maintain her sense of self.
Where dominant culture was salacious and judgmental, Lizzie Borden desensationalized sex work with a feminist film of wit and radical warmth. Immersed in the mundane details and rhythms of labor—bad bosses, long hours—Borden’s clear-cut images strike with vital realism in a lucid restoration.