French animator Sylvain Chomet (Belleville Rendezvous) fashioned this exquisitely crafted hand-drawn animation, bearing more than a passing debt to the genius cinema of Jacques Tati. Adapted from an unproduced script of Tati’s, this wistful father-daughter drama is a magical homage to a master.