When Jack and Sally announce that they’re splitting up, this comes as a shock to their best friends Gabe and Judy. Maybe mostly because they also are drifting apart and are now being made aware of it. So while Jack and Sally try to go on, the marriage of Gabe and Judy gets more and more strained.