After causing restaurant chaos at work, a bumbling waiter tears up the local roller rink with his skating.
One of Chaplin’s most popular hits to date, 1916’s The Rink helped nail down the template for his charmingly acrobatic, elegantly choreographed physical comedy. The man could move—and Charlie would dust off his skates again for his masterpiece Modern Times! In HD.