In a small woodsy Oregon town, a group of friends—sensitive Gordie, tough guy Chris, flamboyant Teddy, and scaredy-cat Vern—-are in search of a missing teenager’s body. Wanting to be heroes in each other’s and their hometown’s eyes, they set out on an unforgettable two-day trek.