Obscenely gory and curiously moving, this tonally ambidextrous film grafts romcom onto body horror as it puts real-life husband and wife Dave Franco and Alison Brie through the wringer. Reminiscent of John Carpenter’s cinema, Together’s sick mutational effects shred the nerves like a circular saw.