Powell & Pressburger’s opulent jewel box of colors, sets and costumes is also a hotbed of sexual and racial tensions. Part prestige production, part sordid dramatic pressure cooker, the good and the tawdry live side by side in the studio-bound exoticism whose cinematic beauty has never been matched.