9 Songs
In London, England, love blooms between an American college student, named Lisa, and a British glaciologist, named Matt, where over the next few months in between attending rock concerts, the two lovers have intense sexual encounters.
Achieving notoriety for its graphic full-frontal nudity, and explicit—unsimulated!—sex scenes, 9 Songs is structured around the energy of alt-rock but is more than an extended music video. Like Winterbottom’s Wonderland and 24 Hour Party People, it’s a daring film on the passions of youth.