A Bigger Splash
A high-profile couple—famous rock star Marianne Lane and filmmaker Paul—are holidaying on the picturesque secluded Italian island of Pantelleria. But their tranquil retreat is interrupted by the arrival of an old friend and charismatic music producer, Harry, and his daughter, Penelope.
A reworking of Jacques Deray’s La Piscine, this sun-scorched, suspenseful thriller from Luca Guadagnino (Queer) assembles a star-studded central quartet—Tilda Swinton, Dakota Johnson, Matthias Schoenaerts, and Ralph Fiennes—and lets sparks fly. An alluring, luscious adult drama.