A Brighter Summer Day
From New Taiwanese Cinema auteur Edward Yang comes this vast and tender coming-of-age epic. One of the most acclaimed films of all time, Yang uses the true story of a homicide case as a starting point to form a touching and sharp narrative of youth and Taiwanese identity. A true masterpiece.