A Dog Called Money
Award-winning war photographer and filmmaker Seamus Murphy explores the creative inspiration behind PJ Harvey’s album The Hope Six Demolition Project, filming her in a London recording studio and charting their travels together in Afghanistan, Kosovo and the U.S.
PJ Harvey fans and film lovers alike will be captivated by this thought-provoking documentary—both an intimate journey into the creative process, and a kaleidoscopic travelogue in zones of war and social unrest. Dreamlike and elliptical, this is a stunning portrait of an enigmatic musical icon.