A Faithful Man
Years after Marianne leaves Abel for his best friend, they get back together after her first husband, Paul, dies. It seems to be a new beginning, but Abel finds himself in all sorts of drama: feelings of jealousy in both Marianne’s son and Paul’s sister, and unsavory questions about Paul’s death.
The second film from actor-turned-director Louis Garrel (The Dreamers) is a cunning genre hybrid shifting between drama, comedy, murder mystery, and love story. Garrel stars alongside Laetitia Casta and Lily-Rose Depp, and co-wrote the film with frequent Buñuel collaborator Jean-Claude Carrière.