A Fish Called Wanda
An ambitious and sexy con artist uses every tool at her disposal to obtain a fortune in jewels stolen by her mobster lover. To help in her plan, she woo’s first her lover’s deadly henchman and then his attorney, eventually falling in love with one of them.