A Funny Man
If you don’t know who Dirch Passer is, now is the perfect time to find out! Martin Zandvliet’s entertaining and insightful portrait of the beloved Danish performer injects the typical biopic with some much needed flare. Beautifully shot and acted, A Funny Man is a colourful look into showbiz.