A Hidden Life
Based on real events, this is the story of an unsung hero, Franz Jägerstätter, who refused to fight for the Nazis in WWII. When the Austrian peasant farmer is faced with the threat of execution, it is his unwavering faith and his love for his wife Fani and children that keeps his spirit alive.
Terrence Malick and his signature cinema of transcendence return with this stunning romantic epic, a tale of love and resistance in WWII Austria. Based on the life and letters of Nazi objector Franz Jägerstätter, this spiritual odyssey is a heartbreaking masterwork from a true cinematic visionary.