A warm summer evening in Paris: Félix meets Alma by chance. They laugh, dance, and spend the night in a park. But she is about to go on a family vacation and their time together is cut short. On an impulse, Félix decides to surprise her where she is holidaying and enrols a friend in the adventure.
Irresistibly vivacious, Guillaume Brac’s latest dramedy affirms his flair for teasing out the pleasures of French summertime where the days soar with romantic possibility and the nights call for impromptu karaoke. A sun-soaked rendezvous with this charismatic cast makes for the perfect getaway!