A Long Journey Into the Truth of Cinema: Necip Sarıcı
Necip Sarıcı began his cinema journey at a young age as a projectionist and worked as a sound engineer on hundreds of films at Lale Film Studio throughout his career. He also produced many films, including The Well (1968) and Oh Beautiful Istanbul (1982).