A Lullaby to the Sorrowful Mystery
Andrés Bonifacio is celebrated as the father of the Philippines Revolution against Spanish colonial rule. This eight-hour epic examines this myth, undertaking an expedition into history through various interwoven narrative threads, held together by an exploration of the individual’s role in history.