A Man Called Ove
Ove is your typical angry old man next door. Enter a lively young family who accidentally flattens Ove’s mailbox while moving in. Yet from this inauspicious beginning an unlikely friendship forms, exemplifying a tale of unreliable first impressions and the reminder that life is sweeter when shared.